Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
3

Microsoft Windows 10

Podrobná uživatelská příručka
4

Mluv jako TED

9 tajemství veřejné prezentace od nejlepších speakerů z TEDx konferencí
5

C#

bez předchozích znalostí
6

Tajemství pevné vůle

Řešení pro všechny chronické lenochy
7

Podnikavá hlava

Vylaďte svou mysl na nejvyšší business level
8
Deníky Poliny Žerebcovové 10.6.

Žijte a myslete kreativně

Příručka pro přežití na reklamním trhu

Žijte a myslete kreativně
  • Běžná cena:449 Kč
  • Ušetříte:67 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:382 Kč
Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat. Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby.

„Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce.”
—Josef Vojta, marketingový konzultant reklamní agentury united people

Jistě se vám budou hodit praktické návody:
•Jak sestavit zadání pro tvorbu reklamy
•36 zaručených kreativních tipů, jak vytvořit efektivní reklamní kampaň
•Jak sestavit funkční kreativní tým
•Jak úspěšně prezentovat svou myšlenku
•Jak zvýšit efektivitu kreativní práce
•Jak přežít na volné noze
•Jak na reklamu pro charitativní a neziskový sektor
•Jak systematicky zlepšovat efektivitu reklamních kampaní
•Jak se bránit špinavým reklamním trikům

Tato kniha by se zkrátka měl stát povinnou četbou pro všechny, kdo se chtějí dozvědět víc o pozadí reklamní tvorby, pro současné a budoucí reklamní tvůrce i pro zadavatele reklamy a manažery značek.

O autorovi:
Vít Baloušek je zakladatelem značky Good Ideas a má dlouholeté zkušenosti jako tvůrce reklamních kampaní, lektor kurzů a školitel. Začínal jako novinář, poté působil jako copywriter a kreativní ředitel v několika renomovaných reklamních agenturách.
Žijte a myslete kreativně
Žijte a myslete kreativně
Žijte a myslete kreativně
Žijte a myslete kreativně
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 47.7 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne
Merde po evropsku 20.6.

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací