Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
3

Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7

Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 5 do 7 let ( 3.díl)
6

Matematika pro bystré a nadané žáky

Úlohy z matematiky pro bystré a nadané děti prvního stupně ZŠ, jejich učitele a rodiče
7

Adobe Photoshop CC

Oficiální výukový kurz

Webová analytika 2.0

Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti

Webová analytika 2.0
  • Běžná cena:590 Kč
  • Ušetříte:148 Kč (25%)   Akční sleva 25%
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:443 Kč
Chcete také provádět strategická a obchodní rozhodnutí na základě analýzy reálných uživatelských dat a využít veškerá webová data na maximum? Nechte si poradit od propagátora analytiky společnosti Google – představí vám nové postupy, díky nimž dramaticky zlepšíte schopnost vaší organizace provádět rychlá a chytrá rozhodnutí.

Kompletní průvodce představuje revoluční analytické metody a modely kombinující jednoduché i výkonnější nástroje analytiky pro zpracování veškerých dat, experimentů i testování. Naučíte se, jak měřit, analyzovat a zacházet s nejrychleji se rozvíjejícími webovými technologiemi a trendy – včetně sociálních médií, videa, mobilních technologií a na zákazníky zaměřených online služeb. Autor poskytuje konkrétní, snadno pochopitelné, pokročilé metody, s nimiž dosáhnete vrcholu analytiky. Naučíte se mimo jiné, jak:
- Stanovit ekonomické hodnoty webu a měřit konverze e-shopů, neziskových i firemních webů
- Profitovat z analýzy vyhledávání na webu, marketingu v PPC systémech i optimalizace pro vyhledávače (SEO)
- Stanovit relevantní klíčové indikátory výkonnosti (KPI) vaší organizace a vytvořit aktivní plán změny
- Správně využít analýzu Twitteru, YouTube, blogů, mobilů a online služeb
- Využít experimenty a testování k vytvoření webu orientovaného na potřeby uživatelů, a rychleji tak provádět jeho inovace
- Řešit ty nejtěžší výzvy, včetně multikanálové analytiky a atribuční analýzy multikanálových kampaní

Přiložené CD obsahuje více než 4 hodiny videopřednášek a rozhovorů, hodinu zvukových nahrávek a cenné prezentace, šablony a modely. O autorovi:
Avinash Kaushik je významným výzkumníkem a analytikem s vlastním blogem Occam’s Razor. Působí také jako Analytics Evangelist pro společnost Google a Chief Education Officer pro společnost Marketing Movie. Je autorem bestselleru Web Analytics: An Hour A Day a často přednáší na konferencích po celém světě. Od americké asociace statistiků získal za rok 2009 ocenění statistika roku.
Webová analytika 2.0
Webová analytika 2.0
Webová analytika 2.0
Webová analytika 2.0
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 142.1 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací