Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Vánoční knižní trhy

Vědomí naléhavosti změny

První a nejdůležitější krok realizace změny

Vědomí naléhavosti změny
  • Běžná cena:348 Kč
  • Ušetříte:52 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:296 Kč
Víte, že se vaše organizace musí změnit. Možná dokonce víte i to, o jakou změnu by ve vašem případě mělo jít: o novou strategii, o zavedení nového systému informačních technologií, o novou akvizici, o reorganizaci... Změna se však prosazuje příliš pomalu, obtížně a s příliš velkým odporem nebo se dokonce implementace onoho velkého skvělého nápadu – opět – zastavila.

Čeho se vaší organizaci nedostává? Jak ve své nejnovější knize Vědomí naléhavosti (s podtitulem První a nejdůležitější krok realizace změny ji vydává nakladatelství Management Press, váz., 224 str., doporučená cena 348 Kč, z angl. orig. knihu přeložila Irena Grusová) ukazuje John Kotter, přední světový odborník v oboru vedení lidí a prosazování a řízení změn, to, co dnes chybí téměř všem organizacím, je pravé vědomí naléhavosti – jedinečný postoj, jenž vede lidi k tomu, aby se zbavovali nebezpečného a neodůvodněného sebeuspokojení, aby aktivně vyhledávali nové příležitosti a vyhýbali se rizikům, průběžně utlumovali aktivity, které mají nízkou prioritu, a soustředěně se věnovali implementaci důležitých věcí – a to každý den, dnes, právě teď.

Nová kniha Johna Kottera se proto soustřeďuje na hlavní předpoklad a první, nejtěžší krok jeho originálního osmifázového rámce úspěšné realizace procesu změny – vyvolávání a udržování pravého a konstruktivního vědomí naléhavosti, bez nějž ztrácejí dech a bezvýsledně končí i ty nejperspektivnější, nejpotřebnější a s obrovskou energií nastartované iniciativy. Protože ve světě, v němž dnes žijeme, stále více a více platí, že změna se z občasné či epizodické stává trvalou a nepřetržitou, John Kotter dokazuje, že silné vědomí naléhavosti se stává zásadní schopností každé organizace, přestává být prvkem programů velké změny a stává se obecně významným aktivem.

S využitím živých a působivých příběhů autor poukazuje na zásadní rozdíl mezi falešným a pravým vědomím naléhavosti, které jsou v organizacích tak často zaměňovány, a odhaluje i protiklad pravého vědomí naléhavosti – neodůvodněné sebeuspokojení – v mnoha jeho různých podobách. Poskytuje zároveň účinné taktiky zvyšování pravého vědomí naléhavosti i odhalování a překonávání zhoubného sebeuspokojení.

Kniha Vědomí naléhavosti, která vychází ve volné ediční řadě Knihovna světového managementu, tak představuje vhodný nástroj pro všechny, kdo chtějí uspět v dnešním turbulentním světě, který se bude nadále měnit již jen stále rychleji a rychleji...

John P. Kotter je světově uznávaným expertem v oboru transformačního řízení, vedení lidí a rozvoje vůdčích dovedností, dlouholetým profesorem Harvard Business School a vyhledávaným poradcem předních světových firem. Je autorem mnoha článků a knih, včetně mezinárodního bestselleru Vedení procesu změny.  
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" MNMP 80.6 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací