Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
3

Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7

Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 5 do 7 let ( 3.díl)
6

Matematika pro bystré a nadané žáky

Úlohy z matematiky pro bystré a nadané děti prvního stupně ZŠ, jejich učitele a rodiče
7

Adobe Photoshop CC

Oficiální výukový kurz
10

Java 8

Výukový kurz

Steve Jobs

Konfigurace vnitřního já

Steve Jobs
  • Běžná cena:199 Kč
  • Ušetříte:50 Kč (25%)   Akční sleva 25%
  • Dostupnost:Nedostupný
  • Cena pro vás:149 Kč
Naučte se svět vidět JINAK

Spoluzakladatel společnosti Apple, Steve Jobs (1955-2011), měl neuvěřitelný vliv na tolik lidí, že se kolem jeho života objevila řada mýtů. Za velkou částí jeho úspěchu stojí spolupráce s designéry, inženýry a mysliteli. Tato kniha vypráví příběh Jobsova vztahu s jedním z takových lidí. Jeho jméno je Kobun Chino Otogawa.

Kobun byl duchovním zen-buddhismu, jenž v 70. letech minulého století emigroval z Japonska do USA. Byl to inovátor neuznávající pravidla s vášní v umění a design. Kobun byl zapálený do buddhismu asi stejně tak jako Jobs do počítačového byznysu: byl odpadlíkem a nekonformní osobností. Netrvalo dlouho, aby se oba stali přáteli – tento vztah však neměl trvat dlouho.

Komiks vykresluje přátelství dvou silných osobností. V příběhu se prolíná současnost a minulost, a to od 70. let minulého století až po rok 2011. Hlavní zájem se však soustředí na Jobsův odchod z Applu v roce 1985, kdy začal intenzivně studovat s Kobunem. Tato doba měla zásadní význam na vše, co se později v Applu událo v oblasti jejich produktového designu a obchodní strategie.

Kniha odhaluje, jak studiem východního náboženství Jobs zdokonalil své estetické myšlení, a jak si z něj nakonec vzal jen to, co opravdu potřeboval.

Caleb Melby je přispěvatelem magazínu Forbes a novin Chicago Tribune a Times.

Forbes. Od svého založení v roce 1917 Forbes poskytuje podrobné informace a analýzy podporující úspěch podnikatelů. Publikace Forbesu si přečetlo již přes 6 milionů čtenářů a jeho web Forbes.com přitahuje publikum čítající 21 milionů lidí měsíčně. Forbes vydává také magazín Forbes Life a svá vydání licencuje do více než 18 zemí po celém světě.

JESS3 je cenami ověnčenou kreativní agenturou specializující se na vizualizaci dat. Mimo spolupráce s Forbesem se agentura věnuje tvorbě příběhů pro přední světové značky, mezi něž patří Google, Nike, Intel, MTV, Twitter, Samsung, Facebook a NASA.


Steve Jobs
Steve Jobs
Steve Jobs
Steve Jobs
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací