Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Vánoční knižní trhy

Marketingový plán

Příprava a úspěšná realizace

Marketingový plán
  • Nedostupné
Efektivní marketingové plánování je základním kamenem veškerých zdrojů příjmů firmy, hlavním nástrojem konkurenčního boje. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů, hodnot, které tyto trhy požadují, a měl by tak firmě pomoci vytvořit konkurenční výhodu.

V knize Marketingový plán autoři vysvětlují, co to je marketing, jak funguje proces marketingového plánování, jak provádět marketingový audit, jak formulovat a stanovit marketingové cíle a strategie, a jak za účelem jejich dosažení a realizace naplánovat vše potřebné a navrhnout a implementovat jednoduchý systém marketingového plánování.

Konkrétně se kniha věnuje například těmto tématům:
- potřeby zákazníků
- marketingový mix
- tržní podíl
- definice a segmentace trhu
- značka
- náklady
- konkurence
- marketing v době recese
- řízení vztahů se zákazníky (CRM)

Publikace Marketingový plán se podrobně zabývá tématem, kterému se odborná marketingová literatura nevěnuje, nebo jen povrchně. V dnešní době zaměřené na zákazníka a jeho potřeby se dostává marketingovým strategiím takové pozornosti, že celé firmy jsou přímo marketingově řízeny. Pokud má firma uspět na trhu, musí umět zákazníkovi vyhovět lépe než konkurence. Pokud chce přitom firma přežít, musí to zvládat efektivně a dlouhodobě. A to bez kvalitního marketingového plánu nelze.

Autorům se podařilo poutavým způsobem přiblížit tvorbu marketingových plánů každému, kdo o to projeví zájem, ať jde o pilného studenta marketingu, prozíravého podnikatele, profesionálního plánovače, či aktivního manažera. Na různém stupni odbornosti zde každý nalezne informace podané srozumitelně, přehledně a s možností praktického procvičení pro kontrolu správného pochopení jednotlivých součástí plánu. Díky případovým studiím úspěšných či neúspěšných strategií se čtenář může vyhnout často citelným ztrátám z vlastních omylů. Na důkladné prostudování knihy se vyplatí najít si čas.

Ing. Jitka Černá, Ph.D. a Ing. Monika Ryšavá
Katedra marketingu, Vysoká škola ekonomická v Praze
Marketingový plán
Marketingový plán
Marketingový plán
Marketingový plán
Marketingový plán
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 57.7 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací