Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Vánoční knižní trhy

Marketing ve věku společnosti Google

Marketing ve věku společnosti Google
  • Běžná cena:349 Kč
  • Ušetříte:87 Kč (25%)   Akční sleva 25%
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:262 Kč
Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás?
Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích
Google či Seznam? Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást
obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří
vás ve vyhledávačích hledají.
Tato kniha je praktickým průvodcem s netechnickým výkladem zaměřeným
na management fi rem, pracovníky oddělení marketingu či produktové
manažery. Poskytne vám vše potřebné, abyste mohli začít utvářet obchodní
strategii, která plně využije všech přínosů nabízených vyhledáváním. Autorka,
která působila přímo ve společnosti Google, vám poradí, jak vyzrát na přirozené
vyhledávání, aniž byste museli utratit horentní sumy za reklamní kampaně
v oblasti placeného vyhledávání. Naučíte se vyhledávání efektivně zařadit
do svého marketingového mixu, a zajistíte si tak dlouhodobý růst návštěvnosti
a množství zákazníků.

Jak vám bude kniha užitečná
? Nevěnuje se placenému, ale přirozenému vyhledávání, na jehož výsledky
kliká až 86 % uživatelů
? Naučí vás, jak integrovat vyhledávací strategii do všech aspektů byznysu
? Zjistíte, jak prakticky využít informace o tom, co lidé hledají
? Poradí, jak zajistit, aby vás lidé v rámci přirozeného vyhledávání našli
? Naučí vás, jak se dostat ve výsledcích vyhledávání nejvýše
? Navrhne, jak dosáhnout hlavního cíle – získávat stále více nových zákazníků

Komu je kniha určena
Jste-li řídícím pracovníkem, nabídne vám tato kniha celostní pohled na to, jak
vyhledávání zapadá do vaší celkové podnikatelské strategie a jak byste je měli
do své organizace integrovat.
Jste-li pracovníkem marketingu, vývojářem, návrhářem uživatelského rozhraní
či pracujete-li jiným způsobem v oblasti získávání zákazníků, vývoje produktů
nebo rozšiřování povědomí o společnosti, ukáže vám tato kniha, jak začlenit
vyhledávání do vašeho již existujícího rámce tak, abyste dosahovali ještě
větších výnosů.

O autorce:
Vanessa Fox
je uznávanou propagátorkou
a konzultantkou
v oblasti
vyhledávání.
Společnost Google
ji zaměstnala jako
mluvčí odpovědnou za komunikaci
týkající se fungování vyhledávacího
algoritmu Googlu. Je autorkou portálu
Google centrála pro webmastery
– rozhraní slučujícího důležité nástroje
pro tvůrce a správce webů.
Marketing ve věku společnosti Google
Marketing ve věku společnosti Google
Marketing ve věku společnosti Google
Marketing ve věku společnosti Google
Marketing ve věku společnosti Google
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 30.2 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací