Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
4

Mlsná myška

Kdopak mi to snědl?
5

Žluté kuřátko

Kdopak to tam bydlí?
8

HTML5 a CSS3

Názorný průvodce tvorbou WWW stránek
9

Pořád jen provokuje

Respektující a klidné výchovné postupy
10

Microsoft Windows 10

Podrobná uživatelská příručka
Alenka v říši Zombií

marketing a prodej

Zobrazení:
Třídit podle: Názvu Ceny Data vydání
Online marketing

Online marketing

Současné trendy očima předních expertů
Odhalte tajemství úspěchu 23 českých i světových odborníků
299 KčBěžná cena:
45 Kč (15%)Ušetříte:
254 KčCena pro vás:
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley

Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost
Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu.
449 KčBěžná cena:
67 Kč (15%)Ušetříte:
382 KčCena pro vás:
Nekomplikujte to!

Nekomplikujte to!

Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA
Chcete znát zlaté pravidlo úspěchu? Zjednodušujte!
399 KčBěžná cena:
60 Kč (15%)Ušetříte:
339 KčCena pro vás:
Lean analýza

Lean analýza

Využijte data k rychlejšímu vybudování lepšího startupu
Kniha pro všechny startupisty! Chybějící článek knihy Lean Startup.
499 KčBěžná cena:
75 Kč (15%)Ušetříte:
424 KčCena pro vás:
Konverzační inteligence

Konverzační inteligence

Klíč k úspěchu v práci a byznysu
Rozhovorem k úspěchu
429 KčBěžná cena:
64 Kč (15%)Ušetříte:
365 KčCena pro vás:
Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!
289 KčBěžná cena:
43 Kč (15%)Ušetříte:
246 KčCena pro vás:
89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi

89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi

To nejpodstatnější z teorie managementu na pouhých 250 stránkách - rychle, přehledně, fundovaně.
369 KčBěžná cena:
55 Kč (15%)Ušetříte:
314 KčCena pro vás:
Jak získávat klienty a zákazníky

Jak získávat klienty a zákazníky

Referenční byznys
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků!
249 KčBěžná cena:
37 Kč (15%)Ušetříte:
212 KčCena pro vás:
Strategie modrého oceánu

Strategie modrého oceánu

Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
Nebojujte s konkurenty - vyřaďte je ze hry
459 KčBěžná cena:
69 Kč (15%)Ušetříte:
390 KčCena pro vás:
Copywriting

Copywriting

Pište texty, které prodávají
Staňte se guru tvorby reklamních textů!
299 KčBěžná cena:
45 Kč (15%)Ušetříte:
254 KčCena pro vás:
Pravidlo 80/20

Pravidlo 80/20

Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím
Kontrolujte svůj život, nedovolte, aby okolnosti kontrolovaly vás!
399 KčBěžná cena:
60 Kč (15%)Ušetříte:
339 KčCena pro vás:
Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům?

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními, metodami a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami,
289 KčBěžná cena:
43 Kč (15%)Ušetříte:
246 KčCena pro vás:
Intuitivní reklama

Intuitivní reklama

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí r
298 KčBěžná cena:
45 Kč (15%)Ušetříte:
253 KčCena pro vás:
Management podle Druckera

Management podle Druckera

Odkaz zakladatele moderního managementu
Autorka, americká konzultantka a úspěšná autorka, vedla s Peterem F. Druckerem více než 16 měsíců obsažné rozhovory, které se staly základem této jeho "myšlenkové biografie". Kniha zachycuje Druckerovy zásadní manažerské koncepce a sleduje případy jejich úspěšných praktických aplikací i možnosti jejich uplatnění v podmínkách rizik a příležitostí nadcházejících dese
450 KčBěžná cena:
68 Kč (15%)Ušetříte:
383 KčCena pro vás:
1 2 3 4 5 Další
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací