Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
3

Občanský a společenskovědní základ

Přehled středoškolského učiva
5

Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7

Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 5 do 7 let ( 3.díl)
7

Matematika pro bystré a nadané žáky

Úlohy z matematiky pro bystré a nadané děti prvního stupně ZŠ, jejich učitele a rodiče
8

Adobe Photoshop CC

Oficiální výukový kurz

Manažer 80/20

Dosáhněte co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím

Manažer 80/20
  • Běžná cena:398 Kč
  • Ušetříte:60 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:338 Kč
Většina společností, a bezpochyby stejně tak valná část manažerů, se zaměřuje spíše na vstupy než na výstupy. Sleduje procesy. Místo aby se soustředili na výsledky, zejména pak na to, jak dosáhnout těch nejlepších výsledků, upínají pozornost na bezpočet úkolů, jež musí denně zvládnout. Pokud se ale zamyslíte nad tím, jak vznikají ty nejlepší výsledky a jaké procesy k nim vedou, zjistíte, že většina skvělých výsledků nevyžaduje žádné rozsáhlé, zásadní kroky a k jejich dosažení postačí vynaložit relativně málo energie a potenciálu. Tyto nevelké vstupy vedoucí však k významným výsledkům ale zůstávají našim zrakům skryty pod nánosem těch vstupů, které nám sice přinesou několik dobrých výsledků, ale vedle nich i značný počet těch, jež nestojí za nic.

Tento jev před více než sto lety zkoumal italský ekonom Vilfredo Pareto, který na základě svých zjištění zformuloval jednoduchý ekonomický princip, jehož správnost v průběhu let potvrdilo mnoho ekonomů i tvůrců podnikatelských strategií. Tento Paretův zákon či Paterovo pravidlo, neboli pravidlo 80/20, říká, že v souboru příčin a důsledků relativně nevelký počet příčin (přibližně 20 procent) má za následek většinu dosahovaných výsledků (přibližně 80 procent). V praxi to například znamená, že nevelký počet manažerů rozhoduje o úspěchu firmy, pro niž pracují; že několik výrobků, zákazníků či rozhodnutí se podílí na většině firemního zisku, a pokud se soustředíme na těchto několik pro firmu životně důležitých zákazníků či výrobků – pokud budeme prodávat více vysoce ziskových výrobků těm zákazníkům, na nichž nejvíce vyděláme – můžeme své zisky několikanásobně zvýšit. Obecně vzato: malý počet příčin (přístupů, metod, rozhodnutí, událostí, produktů, technologií, lidí, jednání) vede k výsledkům, jež z proporcionálního hlediska nejsou ani v nejmenším v souladu s daným počtem příčin nebo vynaloženým úsilím.

Nejnovější, veskrze praktická publikace známého britského autora seznamuje nejen s pravidlem 80/20 a s tím, jak funguje, ale hlavně s tím, jak toto pravidlo co nejsnáze, nejrychleji a nejjednodušeji používat v běžném pracovním životě manažerů všech úrovní řízení a firem všech velikostí. Jádro knihy, a tedy její nejpodstatnější část tvoří deset způsobů (deset principů praktické aplikace pravidla 80/20), jak se stát mimořádně efektivním manažerem. Všech deset způsobů – ač na první pohled do jisté míry zvláštních a „nepochopitelných“ – však vychází z pečlivých výzkumů, časem prověřených ekonomických principů a ekonomických zákonitostí. Všech deset způsobů umožňujících stát se manažerem 80/20 přináší z dlouhodobého hlediska zcela mimořádné výsledky, a to nejen finanční, ale také dobrý pocit ze sebe sama, protože to, co děláme, pomáhá druhým lidem žít lépe než dosud. Autor radí, aby si manažeři zvolili dva tři uvedené způsoby a ty dovedli k dokonalosti (stali se například „investigativním manažerem“, „líným, zahálčivým manažerem“, „manažerem emancipátorem“, „manažerem géniem jednoduchosti" či „strategicky uvažujícím manažerem“). Potom o sobě mohou prohlásit, že se z nich stali opravdoví manažeři 80/20.

Richard Koch –  úspěšný britský podnikatel a investor, autor mnoha knih, z nichž některé se staly bestsellery – byl poradcem světoznámé firmy Boston Consulting Group, partnerem společnosti Bain & Company a spoluzakladatelem poradenské firmy LEK Consulting. Je investorem společností Filofax, Plymouth Gin či Betfair.

K jeho nejúspěšnějším knihám patří kniha Pravidlo 80/20. Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím, jež byla přeložena do jedenatřiceti světových jazyků a které se prodalo přes milion výtisků.

Žije v Gibraltaru.
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" MNMP 299.1 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací