Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč

Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Edice
Produkt
Jazyk vydání
TOP 10
3

Mezi námi předškoláky 4-6 let

Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl)
4

Mezi námi pastelkami

Grafomotorická cvičení a nácvik psaní pro děti od 3 do 5 let - 1. díl
5

Nevíte, co jíte

Jak vás klame potravinářský průmysl
6

Co si tužky povídaly

Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let, 2. díl
8

Do temnoty

Zpověď českého vojáka v Afghánistánu
9

Lodě na dně oceánu

Námořní záhady a katastrofy od středověku do současnosti


Jak zákazník vnímá značku

Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů

Jak zákazník vnímá značku
  • Běžná cena:399 Kč
  • Ušetříte:60 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:339 Kč
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama.
Jak zákazník vnímá značku
Jak zákazník vnímá značku
Jak zákazník vnímá značku
Jak zákazník vnímá značku
Jak zákazník vnímá značku
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 71.9 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne


© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality