Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Harry Potter a proklete dite_270916

Jak účinně oslovit média

Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru

Jak účinně oslovit média
  • Běžná cena:349 Kč
  • Ušetříte:52 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:297 Kč
Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání.

K efektivní komunikaci s médii nepotřebujete nutně znát všechny teorie marketingové komunikace, a proto v této knize najdete jen ty nejdůležitější a prakticky využitelné. Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků.

V knize se mimo jiné dozvíte:
- Jak fungují media relations a jak je využít k vytvoření dobré image
- Jakými konkrétními způsoby úspěšně prezentovat svá sdělení
- Jak svou zprávou zaručeně zaujmout novináře a co je naopak odradí
- Jak správně psát a publikovat tiskové zprávy
- Jak správně časovat kampaně a jak pořádat tiskové konference
- Jak a k čemu využít služeb komunikačních agentur
- Jak na krizovou komunikaci

BLOG AUTORA s dalšími informacemi: jakoslovitmedia.wordpress.com.
ROZHOVOR S AUTOREM O KNIZE v rámci pořadu Vlna z Brna televize BTV.

„Tuto knihu vřele doporučuji všem, kteří mají v plánu začít komunikovat s českými médii. Cenné poznatky, názory a postřehy z praxe využijí především pracovníci v oblasti public relations a tiskoví mluvčí. Neméně vhodná je však i pro zástupce médií, kterým detailně představí specifika jejich profese.“
– Petr Lesenský, ředitel PR agentury Lesensky.cz

O autorovi:
Jan Tomandl má více než desetiletou praxi v médiích. Posledních pět let pracuje jako zpravodaj ČTK u Ústavního a Nejvyššího soudu. Předtím působil stejně dlouho v deníku Rovnost jako redaktor, editor a autor stovek sloupků a dalších publicistických textů. Vystudoval na univerzitách v Olomouci a Zlíně žurnalistiku a marketingovou komunikaci.

Komu je kniha určena:
Tiskovým mluvčím a pracovníkům oddělení vnějších vztahů a public relations
pracovníkům pro komunikaci s tiskem ve firmách, úřadech, občanských sdruženích a neziskových organizacích všem, kteří přichází do styku s médii.
Jak účinně oslovit média
Jak účinně oslovit média
Jak účinně oslovit média
Jak účinně oslovit média
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 526.2 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací