Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
1

Naučte se SQL za 28 dní

Stačí hodina denně
5

HTML5 a CSS3

Názorný průvodce tvorbou WWW stránek
6

C#

bez předchozích znalostí
7

Mistrovství v C++ 4. aktualizované vydání

Kompletní průvodce vývojáře
8

Microsoft Windows 10

Podrobná uživatelská příručka
9

Tohle není věda

Knížka aktivit, kterou úča nesmí vidět
10

Excel VBA

Výukový kurz
Pozitivní leader 18.4.

Jak se loví hlupáci

Ekonomie manipulace a klamu

Jak se loví hlupáci
  • Běžná cena:399 Kč
  • Ušetříte:60 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:339 Kč
Nenechte s sebou manipulovat!

Ve své provokativní a v mnoha směrech radikální, jasně, srozumitelně a čtivě napsané publikaci, plné přesvědčivých a výstižných příkladů ze života, její autoři, nositelé Nobelovy ceny za ekonomii, zpochybňují klasickou tezi moderní ekonomie, tradovanou již od don Adama Smithe, že neviditelná ruka trhu vždy přináší materiální blahobyt. Autoři na mnoha příkladech dokládají, že trh může být jak prospěšný, tak může člověku škodit, protože není imunní vůči využívání triků a pastí, jež z lidí dělají „dojné krávy“. Soustřeďují se na moderní způsoby podvodného jednání a psychologického nátlaku – nejen na internetové útoky a podvody – a na mnoha příkladech ilustrují svoji výchozí tezi o tom, že trh může jak prospívat, tak škodit. Jejich publikace je detailní studií o manipulaci, podvádění, vlivu peněz, roli politiky a mnoha dalších oblastech našeho života - a o tom, jak se těmto nekalým praktikám postavit a bránit. Větší znalosti, reformy a regulace jsou podle autorů tím, co potřebujeme ze všeho nejvíce, máme-li čelit potenciálně neblahým důsledkům působení trhu.

Od doby Adama Smithe se v ekonomii traduje, že volné trhy nám poskytují materiální blaho, jež je výsledkem působení neviditelné ruky trhu. V knize Jak se loví hlupáci (Phishing for Phools) ekonomové George Akerlof a Robert Shiller ukazují, že stejně jako nám trhy pomáhají, tak nám i škodí. Pokud to prodávajícímu umožňuje dosahovat zisku, bude systematicky využívat naše psychické slabosti a neznalost, a bude s námi manipulovat a klamat nás. Spíše než aby byly ze své podstaty neškodné a vždy vytvářely větší dobro, jsou trhy ve své podstatě „domovem“ triků a pastí, jež umožňují „lovit hlupáky“.

Autoři vytyčují radikálně nový směr v ekonomii, založený na intuitivní myšlence, že trhy nám jak něco dávají, tak něco berou. Tuto myšlenku ilustrují skrze desítky příběhů, které ukazují, jak se lov na hlupáky dotýká a postihuje každého, a to téměř ve všech oblastí života. Utrácíme peníze více, než je zdrávo, takže nám nic nezbude a potom nevíme, jak zaplatit účty. Finanční systém vzkvétá, aby se následně zhroutil. Reklama nás ovlivňuje více, než si myslíme. Náš politický systém je ovlivněn penězi. Platíme příliš mnoho za členství ve fitness centru, auta, domy, a kreditní katy. Farmaceutické společnosti nás důmyslně vedou k nákupu léčiv, jež nemají valný užitek, pokud nejsou vyloženě nebezpečná.

Monografie zkoumá ústřední úlohu manipulace a klamání, a to ve fascinujícím podrobném pohledu v každé z těchto oblastí a v mnoha dalších; objasňuje tak paradox: proč v době, kdy jsme na tom lépe než kdykoliv předtím v historii, příliš mnoho z nás vede život prostoupený tichým zoufalstvím. Současně kniha vypráví příběhy jednotlivců, kteří se tomuto klamání a manipulaci postavili a ukazuje, jak je možné tyto neblahé jevy omezit: prostřednictvím větších znalostí, reforem, a regulace.
Jak se loví hlupáci
Jak se loví hlupáci
Jak se loví hlupáci
Jak se loví hlupáci
Jak se loví hlupáci
Jak se loví hlupáci
Jak se loví hlupáci
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne
Projekt pes 18.4.

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací