Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Vánoční knižní trhy

Jak na krizi: 33 okamžitých opatření pro vaši firmu

Jak na krizi: 33 okamžitých opatření pro vaši firmu
  • Běžná cena:299 Kč
  • Ušetříte:45 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:254 Kč
Současná krize nutí podniky přijímat opatření, která lze ihned realizovat a jež přinesou rychlé výsledky. Nečekaný a rozsáhlý pokles objemu prodeje je mimořádně nebezpečný pro ty podniky, které nereagují okamžitě a energicky. Hermann Simon, šéf jedné z nejvýznamnějších mezinárodních poradenských firem Simon-Kucher & Partners, ve své nové knize Jak na krizi: 33 okamžitých opatření pro vaši firmu, kterou připravilo nakladatelství Management Press (brož., 208 str., doporučená cena 299 Kč, z angličtiny knihu přeložila H. Škapová), popisuje konkrétní možnosti, jak čelit recesi, a nabízí vedoucím pracovníkům okamžitá opatření, jak se s novou situací vyrovnat.
     V době hospodářské recese jsou zákazníci extrémně znejistělí a odkládají rozhodnutí o nákupech. Kdo však lépe porozumí jejich změněným požadavkům a nabídne vhodná řešení, může krize dokonce využít ke svému prospěchu, neboť podíly na trhu se nepřerozdělují v dobrých časech, nýbrž právě v časech těžkých. Vysoký počet 33 okamžitých opatření dokazuje, že existuje mnoho způsobů, jak se lze krizi účinně bránit.
     „Předkládaných 33 okamžitých opatření nás krize nezbaví, ale určitě nám tato opatření pomohou omezit škody. Z hlediska podniku to může znamenat rozdíl mezi ,bytím a nebytím´,“ říká Hermann Simon a svou mimořádně aktuální a inspirativní knihu rozděluje do devíti tematických okruhů (kapitol): Diagnostika krize, Co proti krizi zabírá a co ne, Promyšlené snižování nákladů, Okamžitá opatření reagující na změnu potřeb zákazníků, Okamžitá opatření v oblasti prodeje, Okamžitá opatření v oblasti řízení nabídek a cen, Okamžitá opatření v oblasti služeb, Implementace okamžitých opatření, Co bude po krizi.
     (Podrobný obsah knihy a další ukázky z ní nabízí dokument ve formátu pdf, který je přístupný po poklepnutí na dolní část obálky knihy.)
      Závěr knihy pak patří shrnutí dlouhodobých důsledků krize, které nebudou o nic méně závažné, než jsou krátkodobé nesnáze – konkrétních důsledků ekonomických, společensko-politických a kulturních.

Hermann Simon je prezidentem společnosti Simon-Kucher & Partners Strategy & Marketing Consultants, která má zastoupení v Amsterdamu, Bonnu, Bostonu, Bruselu, Curychu, Frankfurtu, Kolíně na Rýnem, Londýně, Lucemburku, Madridu, Miláně, Mnichově, Moskvě, New Yorku, Paříži, San Francisku, Tokiu, Varšavě a Vídni. H. Simon je odborníkem na strategii, marketing a tvorbu cen  a pracuje s klienty po celém světě. 
     H. Simon publikoval více než 30 knih které byly přeloženy do 23 jazyků, byl členem redakčních rad řady ekonomických časopisů a působil jako profesor podnikové ekonomiky a marketingu na univerzitách v Mainzu (1989–1995) a Bielefeldu (1979–1989). Jako hostující profesor přednášel na několika dalších univerzitách ve Spojených státech, v Evropě i v Asii.

Dále vám doporučujeme:

H. Simon: Skrytí šampióni 21. století
    
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" MNMP 174.7 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací