Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Předobjednávka Poseroutka
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
3

Mistrovství v jQuery

Kompletní průvodce vývojáře
5

Naučte se SQL za 28 dní

Stačí hodina denně
6

HTML5 a CSS3

Názorný průvodce tvorbou WWW stránek
7

Blázinec v Silicon Valley

Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost
10

Zázračné ráno

Ovládněte svůj den ještě před snídaní
Pozitivní leader 18.4.
Na plné koule

Jak cool značky zůstávají hot

Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

Jak cool značky zůstávají hot
  • Nedostupné
Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování.

V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete:
• praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y,
• případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's,
• tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli,
• rady, jak navázat kontakt s novou generací,
• inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.
Jak cool značky zůstávají hot
Jak cool značky zůstávají hot
Jak cool značky zůstávají hot
Jak cool značky zůstávají hot
Jak cool značky zůstávají hot
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 47.3 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne
Projekt pes 18.4.

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací