Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
2

Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7

Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 5 do 7 let ( 3.díl)
4

Občanský a společenskovědní základ

Přehled středoškolského učiva
6

Matematika pro bystré a nadané žáky

Úlohy z matematiky pro bystré a nadané děti prvního stupně ZŠ, jejich učitele a rodiče
7

Adobe Photoshop CC

Oficiální výukový kurz

Interkulturní komunikace v řízení a podn

Interkulturní komunikace v řízení a podn
  • Běžná cena:349 Kč
  • Ušetříte:52 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:297 Kč
Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění, odlišné vidění a interpretace jednotlivých událostí, rozdílné způsoby řešení pracovních a osobních sporů  – to je jen nepatrný výčet těchto obtíží, s nimiž se denně setkáváme a které výrazně ovlivňují výsledky společné práce. Při setkávání a střetávání se lidí různých národností, z různých zemí a různých kultur se pak tato komunikace stává mnohem náročnější a komplikovanější, nabývá „nových“ dimenzí a posouvá se do zcela jiné roviny. Abychom mohli případným nedorozuměním a konfliktům v interkulturní komunikaci a spolupráci předcházet, popř. je kvalifikovaně řešit, pokud k nim již dojde, je především nutné dokonale poznat nejen kulturní standardy vlastní země, ale i kulturní standardy země, s níž spolupracujeme, uvědomit si jednotlivé kulturní odlišnosti, poučit se z nich a správně je využít, aniž při tom porušíme základní etická pravidla.
     Skutečnost, že Češi, Němci a popř. i Rakušané, žijí po celá staletí vedle sebe, ve svém důsledku znamená nejen velkou kulturní blízkost a podobnost, ale především rozdílnost, jejíž pochopení je obzvláště důležité pro dlouhodobější navázání vzájemné komunikace a trvalejší spolupráce. Čím se od sebe liší česká a německá kultura, jaké jsou české a německé či rakouské kulturní standardy?
     Kniha Interkulturní komunikace v řízení a podnikání: česko-německá Ivana Nového a Sylvie Schroll-Machl (nakladatelství Management Press, brož., 184 str., doporučená cena 349 Kč), významných odborníků na problematiku interkulturní psychologie a managementu nabízí kromě užitečných zásad komunikace mezi kolegy v česko-německých týmech, mezi manažery a řadovými pracovníky v česko-německých firmách a českými a německými obchodními partnery také srovnání českých kulturních standardů s kulturními standardy německými. Jejich vysvětlení a pochopení zmírňuje často jen obtížně překonatelné předsudky a stereotypy, vede k přímější a jednoznačnější komunikaci a ve svém důsledku i k úspěšnější a příjemnější spolupráci. Překonávání těchto předsudků, vzájemných konfliktů a nedorozumění demonstrují autoři na mnoha příkladech z česko-německé praxe, na řadě případových studií i na zkušenostech a ukázkách z interkulturních tréninků v česko-německých firmách. Dokazují, že úspěch interkulturní komunikace nespočívá jen v dobré znalosti cizího jazyka  a ve schopnosti dobře se orientovat v jeho odborné terminologii, ale tkví rovněž v dobré znalosti kultury a zejména kulturních odlišností komunikačních partnerů.
     Kniha je určena především pracovníkům mezinárodních firem či pracovníkům, kteří přicházejí do kontaktu se zahraničními partnery – bez ohledu na jejich postavení v organizaci či dosavadní zkušenosti – avšak zároveň i těm čtenářům, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, jak poučeně jednat s našimi německy mluvícími sousedy



Prof. Ing. Ivan Nový, CSc.  od roku 1992 působí jako vedoucí katedry psychologie a sociologie řízení na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Odborně se zaměřuje na problematiku sociálně psychologických a sociologických stránek podnikového řízení, zvláště pak na oblast podnikové kultury a interkulturního managementu. V tomto oboru byl hlavním řešitelem mnoha výzkumných úkolů českých a německých grantových agentur. Je autorem či spoluautorem řady učebnic a odborných publikací vydaných v České republice a v Německu (např. Spolupráce přes hranice kultur, Psychologie a sociologie řízení, Interkulturní komunikace v řízení a podnikání). Intenzivně spolupracuje s řadou zahraničních výzkumných a vzdělávacích institucí, zejména v německy mluvících zemích. Je hostujícím profesorem na Univerzitě v Řezně a  na Technické univerzitě v Braunschweigu. Velmi významná je také jeho poradenská činnost pro mezinárodní i české firmy.



Dr. Sylvia Schroll-Machl  vystudovala obor teologie a psychologie, doktorát z psychologie obhájila na Univerzitě v Řezně. Od roku 1992 působí jako expertka v oblasti interkulturního managementu a  psychologie a tuto problematiku přednáší na řadě německých a rakouských univerzit, např. ve Vídni a v Řezně. Současně pracuje jako konzultantka a trenérka pro mnohé mezinárodní koncerny při přípravě expertů a manažerů pro mezinárodní spolupráci. Pořádá kursy interkulturní komunikace a koučování rovněž pro střední a malé podniky. Je autorkou a spoluautorkou řady odborných publikací zaměřených na zvláštnosti německé a většiny evropských, asijských a amerických kultur, které byly vydány v Německu i v zahraničí (např. Spolupráce přes hranice kultur, Interkulturní komunikace v řízení a podnikání).



Další publikace nakladatelství Management Press v tematické oblasti personálního managementu, psychologie, manažerského vzdělávání a rozvoje osobnosti vám přibližuje tento výpis.
Interkulturní komunikace v řízení a podn
Interkulturní komunikace v řízení a podn
Interkulturní komunikace v řízení a podn
Interkulturní komunikace v řízení a podn
Interkulturní komunikace v řízení a podn
Interkulturní komunikace v řízení a podn
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací