Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10
3

Rozvoj zrakového vnímání

Jak krtek Barbora pomohl objevit poklad, 3 díl, od 5 do 7 let
5

Jak se pastelky učily kreslit

Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 2,5 do 4 let
6

Microsoft Windows 10

Podrobná uživatelská příručka
7

Počítání soba Boba - 1. díl

Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do 5 let
8

Agátina cesta k dokonalé postavě

Krásné zdravé tělo můžeš mít i ty
9

Rozvoj zrakového vnímání

Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let
10

Mezi námi pastelkami

Grafomotorická cvičení a nácvik psaní pro děti od 3 do 5 let - 1. díl

Copywriting

Pište texty, které prodávají

Copywriting
  • Běžná cena:299 Kč
  • Ušetříte:60 Kč (20%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:239 Kč
Staňte se guru tvorby reklamních textů!

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.

Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.

Publikace vás mimo jiné naučí:
- Orientovat se v základech marketingu a copywritingu
- Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů
- Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení
- Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače
- Vytvářet copy přímo pro internetové obchody
- Využít potenciál sociálních sítí
- Tvořit publikační plán a obsahovou strategii
- Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos


Anna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz.

Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz.

Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let.

Copywriting
Copywriting
Copywriting
Copywriting
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 61.5 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne
Ducháčkovic rodina 18.5.

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací