Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Květen

AktualityRss

Aktualita - 06.09.2012

Oblíbená učebnice Občanský a společenskovědní základ již v prodeji

c30e3422fe492190b29cbbea410e0c77.jpg

Aktuální informace o dostupnosti titulu pro zákazníky e-shopu

Dotisk obllíbené středoškolské učebnice Občanský a společenskovědní základ - Přehled středoškolského učiva (http://knihy.cpress.cz/obcansky-a-spolecenskovedni-zaklad.html) Učebnice je opět zařazena do standardního prodeje v e-shopu a bude obratem expedována zákazníkům dle přijatých objednávek.

Aktualita - 05.09.2012

Velká srpnová soutěž pro děti a jejich rodiče - vyhlášení výsledků

Ve dnech 1.8. - 31.8. 2012 s námi mohli hrát všichni zákazníci e-shopu Knihy.cpress.cz o super ceny pro své děti. Stačilo jen správně tipnout odpověď na soutěžní otázku:

Tipněte si jaké číslo publikace má přiděleno ve společnosti Albatros Media a.s. aktuální nové vydání učebnice Psychologie od autora S. Kassina?

Správná odpověď zní: 16230

Výherci s nejpřesnějšími tipy se stali:

1. - 3. cena - batoh + sada školních potřeb + poukaz na dětské knihy v hodnotě 500 Kč

Blanka Červinková, Hrochův Týnec (č. obj. POE4011104252) - soutěžní tip: 16268

Miloslava Vašková, Fulnek (č. obj. POE4011104302) - soutěžní tip: 15861

Miloslava Vašková, Fulnek (č. obj. POE4011104301) - soutěžní tip: 15859

 

Gratulujeme všem výhercům!

Aktualita - 18.07.2012

Computer press má nové webové stránky

Nakladatelství Computer Press ze skupiny Albatros Media spustilo na adrese www.computerpress.cz nový redakční web, jehož prostřednictvím bude čtenáře informovat o novinkách, připravovaných knihách a zajímavostech z redakce nakladatelství.

„Co by byl Computer Press bez vlastního webu," přivítal jeho vznik šéfredaktor nakladatelství Libor Pácl. „Náš nový web jsme spustili proto, abychom čtenáře informovali nejen o novinkách na knižním trhu s počítačovou literaturou a o titulech z oblasti digitální fotografie, ale také například o dění v redakci. Dále budou mít čtenáři u každé knihy možnost vložit komentář a zapojit se do anket, což nám pomůže ještě více se přiblížit přáním našich zákazníků."

Web nakladatelství má přehledné rubriky Vydali jsme, Novinky, Připravujeme, nechybí ani redakční blog a anketa.

www.computerpress.cz

Aktualita - 16.07.2012

E- shop Knihy.cpress.cz je opět v plném provozu! Objednávky expedujeme do 48 hodin!

Všechny knihy máme spočítané a náročná inventura skladových zásob už je za námi! Vy se tedy můžete opět těšit na knižní hity z naší produkce, které standardně expedujeme do 48 hodin od vaší objednávky! Vyberte si z nabídky více než 2000 zajímavých knih.

A pozor - již nyní si můžete v našem e-shopu zakoupit červencové novinky, které jsme pro vás připravili od 23.7.2012.

 

 

Aktualita - 22.06.2012

Červen plný vůní – vyhlášení výsledků akce a soutěže

Parfém zdarma pro prvních 10 zákazníků e-shopu

Prvních 10 zákazníků našich e-shopů s objednávkou nad 2.500 Kč získalo parfém Dolce & Gabbana Light Blue 25ml ZDARMA jako dárek. Akce platila od 11.6.2012 pouze do vyčerpání dárků.

Seznam zákazníků, kteří od nás obdrželi parfém zdarma:

Monika Plačková

Anna Placková

V&K Comp., s.r.o.

PC-DIR Real, s.r.o.

Petr Jonák, AlfaUnion a.s.

SC Servis, s.r.o.

Jaroslav Jiřík

Hornické muzeum Příbram

Marie Divišová - agentura MADI

Městská část Praha 11

 

Velká letní voňavá soutěž - vyhlášení výsledků

Ve dnech 11.6. - 20.6.2012 s námi mohli hrát úplně všichni zákazníci našich e-shopů o báječné ceny v celkové hodnotě 10.000 Kč. Stačilo jen správně tipnout odpověď na soutěžní otázku:

Náš e-shop navštěvují zákazníci nejen z České republiky. Tipněte si celkový počet návštěv e-shopu www.albatrosmedia.cz z celého evropského kontinentu v období 1. 5. - 31. 5. 2012.

Správná odpověď zní:

43.852 návštěv

Výherci s nejpřesnějšími tipy se stali:

1. cena - parfém Hugo Boss Woman 30 ml + dárkový wellness poukaz v hodnotě 1.000 Kč + poukaz na knihy v hodnotě 2.000 Kč

výherce: David Viktora, Lomnice nad Lužnicí - soutěžní tip: 46.553

2. cena - parfém Hugo Boss Woman 30 ml + dárkový wellness poukaz v hodnotě 1.000 Kč + poukaz na knihy v hodnotě 1.000 Kč

výherce: Petr Daněk, Brno - soutěžní tip: 50.000

3. cena - parfém Hugo Boss Woman 30 ml + dárkový wellness poukaz v hodnotě 1.000 Kč + poukaz na knihy v hodnotě 500 Kč

výherce: Anna Vojáčková, Hodonín - soutěžní tip: 34587

 

Gratulujeme všem výhercům k voňavým cenám!

 

Aktualita - 05.03.2012

Vyhlášení výherců Archivní soutěže

Vyhlášení výherců Archivní soutěže

Od 26. 1. do 29. 2. 2012 zákazníci e-shopů knihy.cpress.cz a www.albatrosmedia.cz soutěžili o ceny v celkové hodnotě 6 000 Kč.

Stačilo pouze co nejpřesněji tipnout celkový počet zobrazení všech stránek e-shopu www.albatrosmedia.cz v období 1. 10. - 31. 12. 2011. Správná odpověď zní: 971 727.

Správně tipovali a ceny vyhrávají:

1. Josef Sekava, Praha

2. Anna Vaníčková, Slaný

3. Ondřej Sadílek, Kladno

 Výhercům gratulujeme a všem ostatním děkujeme za účast v soutěži.

Aktualita - 20.02.2012

Slovník CPressu získal prestižní ceny

Jazykový slovník z nakladatelství CPress bodoval hned ve dvou kategoriích v prestižní soutěži pořádané Jednotou tlumočníků a překladatelů Slovník roku 2011.

Anglicko-český a česko-anglický multioborový slovník z oblasti vědy, techniky a ekonomiky získal třetí místo v kategorii Cena poroty za překladový slovník a třetí místo v kategorii Cena poroty za elektronický slovník.

Do 19. ročníku soutěže bylo přihlášeno šedesát dva titulů. Všechny tituly přihlášené do soutěže budou vystaveny v expozici JTP SLOVNÍK ROKU na 18. mezinárodním knižním veletrhu SVĚT KNIHY PRAHA 2012 od 17. do 20. května 2012 ve foyer levého křídla Průmyslového paláce na Výstavišti Praha. Ceny budou během programu JTP slavnostně vyhlášeny a předány autorům a nakladatelům tamtéž v pátek 18. května ve 14.00 hod v Literárním sále.

Anglicko-český a česko-anglický multioborový slovník z oblasti vědy, techniky a ekonomiky je nyní nabízen pod novou nakladatelskou značkou Edika, která se oddělila z původního CPressu a nabízí učebnice, slovníky a vzdělávací literaturu.

Aktualita - 14.02.2012

Knihu Jak účinně oslovit média doplňuje autorův blog

Knihu Jak účinně oslovit média nově doplňují webové stránky autora Jana Tomandla. Zájemci o téma vztahů s médii je najdou na adrese http://www.jakoslovitmedia.cz/. Webové stránky obsahují příspěvky věnované teorii i praxi media relations, tipy, postřehy, ale také třeba kreslený humor.

 Cílem autora je shromáždit na jednom místě co nejvíce informací z oboru, a přispět tím ke kultivaci vztahů mezi novináři a PR profesionály. Blog je nekomerční aktivitou, vznikl jako virtuální doplněk tištěné knihy a komunikační platforma s čtenáři.

Publikace Jak účinně oslovit média je dosud nejobsáhlejší původní českou knihou o budování vztahů s médii. Jak napovídá podtitul Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru, má kniha široké pole využití a rozhodně se neomezuje jen na svět firemní komunikace. Cílovou skupinou jsou začínající tiskoví mluvčí, pracovníci vnějších vztahů, lidé zodpovědní za PR a komunikaci ve firmách, úřadech, občanských sdruženích a neziskových organizacích - vlastně všichni, kdo přicházejí do styku s médii.

„Věřím, že kniha pomůže jak lidem, kteří sami chtějí navázat vztah s médii a dosáhnout pozitivní publicity, tak těm, kteří do kontaktu s novináři nevstupují z vlastní iniciativy, jsou pod tlakem a neví, jak se zachovat. Kniha stojí na myšlence, že pokud má mezi jakoukoliv organizací a médii vzniknout produktivní a smysluplný vztah, musí být oboustranně výhodný. Pokud organizace očekává publicitu, musí nabízet správným způsobem a ve správný čas kvalitní informace," uvedl autor knihy Jan Tomandl.

Kniha nejprve přibližuje specifika novinářské profese a vývojové trendy médií. Poté krok za krokem představuje jednotlivé nástroje media relations. Největší prostor je věnován tiskové zprávě a tiskové konferenci. Samostatná kapitola popisuje správnou práci s tématem, další varuje před jazykovými chybami. Nechybí kapitola o krizové komunikaci a zvláštnostech prezentace v různých typech médií (TV, rozhlas, tisk) a různých oborech lidské činnosti. Knihu vydalo v září 2011 nakladatelství CPress.

Aktualita - 31.01.2012

Stovky poutavých knižních publikací za polovinu ceny

Otevřete dveře naší archivní sbírky knih. Prostřednictvím těchto stránek do ní můžete nahlédnout a v období do 29. 2. 2012 tak získat publikace z produkce společnosti Albatros Media a.s. za neuvěřitelně nízké ceny.
Bestsellery jako Harry Potter, Osudové osmičky v našich dějinách či Legenda Karel Gott naleznete pouze v našem archivu s mimořádnou slevou 50 %.

Pozor - nabídka je platná pouze do vyprodání zásob.

Více než 700 titulů právě teď se slevou 50 %. Odhalte tajemství knižního archivu na archiv.albatrosmedia.cz

Aktualita - 01.01.2012

Pravidla soutěže

PRAVIDLA SOUTĚŽE

I.
Pořadatel soutěže

Odstavec 1: Pořadatelem soutěže o knihy z edice Mistrovství a vstupenky na OpenAirFestival Panenský Týnec a knihy z edice Mistrovství nakladatelství Computer Press (dále jen „Soutěž") je společnost Albatros Media a.s., Na Pankráci 30/1618, 140 00 Praha 4, IČO: 28377141, DIČ: CZ28377141 zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 14206 (dále jen „Pořadatel").


II.
Termín soutěže a rozsah

Odstavec 1: Soutěž probíhá od 16. 7. 2012 do 26. 7. 2012 včetně, přičemž pro zařazení soutěžních fotografií, je rozhodující termín doručení e-mailu se soutěžní fotografií na marketing@albatrosmedia.cz.
Odstavec 2: Soutěž vč. distribuce výher probíhá na území České republiky.




III.
Podmínky účasti v soutěži

Odstavec 1: Soutěže se může zúčastnit každá fyzická osoba samostatně nebo prostřednictvím svého zákonného zástupce, s trvalým bydlištěm nebo dlouhodobým pobytem na území České republiky, s výjimkou osob dle článku 3. těchto Pravidel, přičemž Soutěžícím je vždy osoba uvedená /specifikovaná/ v zaslaném soutěžním e-mailu.  
Odstavec 2: Pro převzetí, resp. výběr výhry u výherců mladších 18 let, je rozhodující souhlas jejich zákonného zástupce, resp. tito jsou oprávněni si výhru převzít pouze v zastoupení či za účasti zákonného zástupce.
Odstavec 3: Z účasti v soutěži jsou vyloučeni zaměstnanci Pořadatele a společnosti Albatros Media  a.s., a všichni jejich rodinní příslušníci v řadě přímé, jakož i osoby s Pořadatelem či v rámci této Soutěže spolupracující.


IV.
Pravidla soutěže

Odstavec 1: Do soutěže budou zařazeny e-mailové zprávy vč. soutěžních fotografií doručené nejpozději 26. 7. 2012 do 23:59 hod.
Odstavec 2: Opakovaná účast i výhra v Soutěži je dle těchto Pravidel omezena pouze tím, že jeden hráč může vyhrát pouze jednu výhru.


V.
Mechanismus určení výherců v soutěži

Odstavec 1: Výherci soutěže budou určeni a zveřejněni nejpozději do 31. 7. 2012.
Odstavec 2: Výhercem se stává 5 (slovy pět) soutěžící, jejichž soutěžní fotografie budou na základě subjektivního hodnocení zástupců Pořadatele vybrány jako nejlepší po estetické a kompoziční stránce.
Odstavec 3: Z mechanismu platného pro určení výherců Soutěže vyplývá, že určení výherců nebude provedeno náhodným výběrem, resp. loterií či losováním.


VI.
Výhry, jejich výběr a předání

Odstavec 1: Výhrou se pro účely této Soutěže rozumí 1. - 5. místo: 2 x vstupenka na OpenAirFestival Panenský Týnec a 1 x kniha z edice mistrovství z produkce nakladatelství Computer Press dle vlastního výběru.
V rámci této Soutěže bude určeno celkem pět výherců výše specifikovaných výher, které jim budou následně předány, či po tel. dohodě zaslány na smluvenou adresu.
Odstavec 2: Výhry v Soutěži budou výhercům předány po předchozí dohodě se zástupci Pořadatele, nejpozději však do 6. 8. 2012.
Odstavec 3: Pořadatel si vyhrazuje právo na využití nevydaných cen (cen, které nejsou převzaty určenými výherci do 6. 8. 2012) pro své další marketingové či obchodní potřeby.


VII.
Odpovědnost Pořadatele za průběh soutěže

Odstavec 1: Pořadatel Soutěže si vyhrazuje právo konečného rozhodnutí ve všech záležitostech souvisejících s pořádáním Soutěže, a to včetně jejího přerušení, odvolání, předčasného ukončení či úpravy jejích Pravidel, a to i v průběhu Soutěže.
Odstavec 2: Na výhry ze Soutěže neexistuje právní nárok - výhry nelze nárokovat soudní cestou, nárok na výhru nelze převést na jinou osobu. Hodnotu výhry nelze vyplatit v hotovosti.
Odstavec 3: Odesláním e-mailu se soutěžní fotografií dle IV. těchto Pravidel dává každý soutěžící (resp. účastník Soutěže) Pořadateli souhlas ke zpracování osobních údajů, obsažených v soutěžním e-mailu (dále jen „údaje") za účelem navázání kontaktu s účastníkem v průběhu Soutěže, resp. za účelem předání či zaslání ceny, a dále po dobu 5 let od udělení souhlasu pro marketingové účely Pořadatele. Účastí v soutěži poskytuje soutěžící Pořadateli výslovný souhlas s užitím jeho poskytnutého jména, příjmení, adresy, event. obrazového či obrazově-zvukového záznamu osoby soutěžícího ve sdělovacích prostředcích a na webových stránkách Pořadatele. Pořadatel se zavazuje využít případného obrazového či obrazově-zvukového záznamu soutěžícího - výherce - spolu s uvedením jeho jména a příjmení toliko v souvislosti s touto Soutěží, zejména za účelem vyhlášení výherců, současně je soutěžícímu - výherci garantováno, že záznamy nebudou použity v rozporu s obecně závaznými právními předpisy. Soutěžící, který poskytl Pořadateli svoje osobní údaje, má právo na přístup k těmto osobním údajům a další práva dle ust. § 21 zákona číslo 101/2000 Sb., v platném znění, zejména právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů se sídlem v Praze v případě, že zjistí, že Pořadatel porušují své zákonné povinnosti, vyplývající z výše uvedeného zákona a právo požadovat opravu, doplnění nebo zlikvidování jím poskytnutých osobních údajů. V případě, bude-li soutěžící požadovat likvidaci jím poskytnutých osobních údajů před vyhlášením výherců soutěže, je Pořadatel oprávněn tohoto soutěžícího ze soutěže vyloučit.


VIII.
Závěrečná ustanovení

Odstavec 1: Pořadatel neodpovídá za úplnost výtažku z těchto Pravidel, který může být ve zkrácené verzi komunikován na propagačních či jiných materiálech v souvislosti se Soutěží. Tato Pravidla jsou považována v rámci Soutěže za jediná úplná a platná.
Odstavec 2: Účast v Soutěži je dobrovolná a soutěžící svojí účastí v soutěži vyjadřuje svůj výslovný souhlas s jejími Pravidly.
Odstavec 3: Úplná a platná pravidla Soutěže jsou po celou dobu trvání Soutěže zveřejněna v elektronické podobě na webové stránce Pořadatele (www.computerpress.cz) a zároveň uložena v písemné podobě na adrese organizátora soutěže.


V Praze dne 14. 7. 2012

 

Aktualita - 01.01.2012

Počítačová literatura z Computer Pressu se slevou 25 % opravdu pouze za jeden klik

Vítejte na stránkách našeho e-shopu knihy.cpress.cz!

Jsme velmi rádi, že vás naše akce zaujala a máte zájem získat knihy z naší produkce s mimořádnou slevou. Níže naleznete kód slevového kuponu, díky němuž získáte (nejen) všechny odborné počítačové knihy z nakladatelství Computer Press za super cenu s 25% slevou z doporučených prodejních cen.

Kód vašeho kuponu: 2520876896

Návod k použití slevového kódu:

  • - vyberte si knihy na knihy.cpress.cz
  • - při objednávce uveďte do položky „Slevový kupón" kód vašeho kuponu

V případě potřeby nás můžete kontaktovat na bezplatné lince 800 555 513 nebo e-mailem na: distribuce@cpress.cz

Slevový kód je platný 1.5. - 31.5.2012 pouze v internetovém obchodě http://knihy.cpress.cz. Slevu není možné kombinovat s jinými slevami e-shopu.

Aktualita - 01.01.2012

Informace o změně DPH na knihy od 1.1. 2012 – Albatros Media a.s. knihy nezdražuje

Na základě schválené novely zákona o DPH dochází počátkem roku 2012 ke změně sazby daně z přidané hodnoty také u knih. Tato novela s účinností od 1. 1. 2012 zvyšuje sníženou sazbu DPH z 10 % na 14 %. Pro všechny objednávky v našem e-shopu realizované a expedované od 1. 1. 2012 tak bude uplatněna již nová sazba DPH ve výši 14 %.

Společnost Albatros Media a.s. se jako lídr českého knižního trhu rozhodla vyjít vstříc svým zákazníkům i obchodním partnerům a ani přes zvýšení sazby DPH od ledna 2012 nezvýšit u žádného nakladatelství skupiny doporučené maloobchodní ceny knih ve svých e-shopech. Skupina Albatros Media a.s. tak knihy nezdraží a nepřenese zvýšení sazby DPH na zákazníky svých e-shopů www.albatrosmedia.cz a knihy.cpress.cz.

Albatros Media a.s. je největší český nakladatelský dům, který v současné době zastřešuje produkci nakladatelství Albatros, Plus, Motto, XYZ, CooBoo, Computer Press, Edika, BizBooks, CPress a partnerský projekt Edice České televize a nabízí široké spektrum mediálních produktů - především knih, ale také interaktivních encyklopedií na CD-ROM, audionahrávek a DVD.

Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne
Anička v zahradě

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací