Facebook CPRESS
košík
Nákupní košík:
0 položek za 0 Kč
Poštovné zdarma
Rozšířené vyhledávání
Žánr
Nakladatelství
Autor -> K
Řada
Edice
Produkt
Jazyk vydání
Věk
TOP 10

Výsledek hledání "Sláva Kubátová" (v autorech)

Zobrazení:
Třídit podle: Názvu Ceny Data vydání
Spojovat či rozdělovat?

Spojovat či rozdělovat?

Organizování, koordinování a sdílení informací
Praktický management
359 KčBěžná cena:
72 Kč (20%)Ušetříte:
287 KčCena pro vás:
Kultura organizace je cestou ke strategii

Kultura organizace je cestou ke strategii

Praktický management osvědčeného autorského kolektivu
309 KčBěžná cena:
62 Kč (20%)Ušetříte:
247 KčCena pro vás:
Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům?

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními, metodami a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami,
289 KčBěžná cena:
58 Kč (20%)Ušetříte:
231 KčCena pro vás:
Tajemství spolupráce v týmech

Tajemství spolupráce v týmech

Vzhledem k povaze komplexních problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností svých studentů-manažerů formulují autoři, lektoři pražské TC Business School, klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce se svými kolegy i s ostatními zájmovými skupinami. Vyšlo v edici Action Learning – praktický management.
309 KčBěžná cena:
62 Kč (20%)Ušetříte:
247 KčCena pro vás:
Vedení lidí a strategie v nejistých dobách

Vedení lidí a strategie v nejistých dobách

První svazek ediční řady "Action Learning - praktický management" z autorské dílny TC Business School vychází ze zkušeností manažerů-studentů MBA a poradců ve firemních rozvojových programech. Zaměřuje se na různé koncepce vedení lidí a reálné možnosti (výhody x nevýhody) jejich aplikace v konkrétních případech, na modely motivování a rozvíjení lidí, jakož i na strategické předpoklady a východiska prosperity organizace.
289 KčBěžná cena:
58 Kč (20%)Ušetříte:
231 KčCena pro vás:
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy CPress
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail
Tip týdne

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s. a jejích značek BizBooks, Computer Press, CPress a Edika. Neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti Albatros Media a.s.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací